úterý 24. července 2012

Sounds like Blog?

Proč tu jsme?
Ač se může zdát prapodivné spouštět v roce 2012 blog a ještě v okurkovém období, rozhodl jsem se jít do toho a založit si blog.




Dobře a proč si to udělal?
Mohl bych jednoduše odpovědět, že už mi twitter nestačí a potřebuji se někde kulturně ventilovat. Dlouhou odpovědí musím zavzpomínat do své puberty, kdy pro mě redaktoři Levelu byli bohové a já chtěl být taky jednou herní novinář. Nyní jsou pro mě zmiňovaní hoši už jen polobozi, ale myšlenka není zcela pryč a jak říká klasik Poláček, nejlíp začneš tím, když začneš psát sám.

Takže tvým cílem je jednou psát pro eLevel, pak vystřídat Mikoláše v RE-PLAY, sbalit Bětku a na stará kolena se stát guru přes takřka vymřelý žánr strategie?
To by bylo hezké, že jo? Ne, mým cílem je vydržet psát. Když se sem za rok vrátím a třeba po měsíci sepíšu  článek, tak to bude úspěch neuvěřitelných rozměrů. Tedy alespoň zvláště pro člověka mého typu, co se má problém dokopat skoro k čemukoli. Nemá cenu si teď dávat větší cíle.

A proč zrovna teď? Každý je na dovolené, mládež už zapomněla číst a maximálně koukne na youtube i móda blogů odezněla. 
Se samotnou ideou si hraji už tak 2 měsíce, jen jsem potřeboval nakopnout, nakonec se to podařilo overwatchovi. A lepší pozdě než nikdy, ne?

Co tu tedy máme čekat? Věřím, že napíšeš alespoň 2 články, o čem budou?
Nic nového, nic převratného. Hry, hry, muzika, filmy a možná i nějakou hru. Nejsem naivní, vím že internetu lze najít 2 tuny lepšího materiálu. Ale každý nějak začínal, že... Abych to čtenáři alespoň trochu přiblížil, tak budou se zde objevovat věci, které se řeší a řeším je denně na twitteru. Zklamu ty co budou čekat články o zpoždění vlaků, proč jsou Svijany nejlepší pivo, jak se rozepíná podprsenka nebo proč mám ve 3 ráno rád všechny followery.

Nějaký shoutout nakonec?
Z komentáře budu asi skákat radostí. Vím, že to ze začátku bude stát za starou belu, takže ocením konstruktivní kritiku. Poněvadž tohle budou číst alespoň 2 slečny - MissAnarchy a Amylee, tak sem hodím fotku (jak taky jinak hodnotit blog ;) a držte mi palce!



edit: DONATE si tu neudělám :)


1 komentář: