úterý 20. listopadu 2012

Sounds like Update v1.1

Takže hmm ... ehm ... Změna přátelé, změna. Nebo spíš úprava. Ale od začněme začátku. Nuže. Chtěl jsem začít událostmi uplynulých dnů, but we must go deeper. Po smělém startu tohoto blogu o letních prázdninách jsem se to tu úspěšně snažil plnit, ale v září se stala věc nečekaná. Po kritizování aktivity na blogu Kultura Kriplů (dále už jen KK) jsem tam dostal od "šéfa" blogu Overwatche pozvánku. Ideální řešení ala "pojď nám ukázat jak se to dělá když jsi tak chytrý". 



Od teď jsem Kripl 

KK sleduji minimálně již 3 roky, ale spíš víc a byl to pro mě ten indie blog, kde byli ty "cool" týpci, kteří psali o čemkoli, co je bavilo. A klidně mohli nadávat. Občas wtf, ale často zajímavé čtení. Dnes už KK nemá (podle mě) ani polovičku své slávy, jakou měla dříve, ale přesto to byla po mě pocta. Možná si to moc maluji, ale skutečně mi to po zvládnuté zkoušce ještě více rozjasnilo onen den. Navíc podle slov šéfa je KK jediný nezávislý blog o hrách. 

A tak jsem po třech měsících měl hned 2 blogy kam přispívat. Asi vidíte už ten problém, když se člověk podívá jakým tempem jsem schopen něco psát. Jelikož psát pro KK je pro mne mnohem větší "prestiž", než si tu něco pižlat pro sebe, tak chci svoji hlavní tvorbu přesunout tam. Vlastně jsem zvědav, jestli toto nepíšu jen sám pro sebe, pokud by byl alespoň jeden čtenář, co to dočetl až sem, ochoten to vyvrátit komentářem, byl bych štěstím bez sebe. 

Kroky jsou podle mě logické. Nicméně však nehodlám zanevřít na svůj blog a rád bych sem alespoň jednou za měsíc něco napsal. Asi to nebude nic velkého, ale spíš osobní věci, které by se podle mne na KK nehodily. Sice na KK oficiálně panuje anarchie, ale asi bych styděl.

Nakonec jsem můžu zateasovat, protože to vypadá, že KK se probouzí ze zimního spánku a začínají se dít věci. Což byl taky důvod, proč jsem musel přejít k věci a rozhodnout se, jak to teď, co se týče blogů, bude. Na závěr už jen chci dát odkazy na svoje zatím jediné dva (ale prý dobré) články na KK. Klidně se ale podívejte na celý blog, najdete tam toho mnohem více!

První (asi nejelepší) o turnaji ve hře Dota 2 pořádaným Valve.
Pochopí to i ti co Dotu nikdy nehráli.
Druhý je víc subjektivnější.
Dvě rádia ze série GTA, které poslouchám do teď.

Shrnutí:

1) blog bude fungovat dál, jen ne tak jak bylo v létě naplánováno
2) čekujte Kulturu Kriplů, máme i twitter
3) lehce jsem upravil grafické rozhraní článků + jsem přidal blogy co sleduji
4) pokud to půjde dobře, tak až budu slavit rok, tak si chci zaplatit hosting, držte mi palce
5) Sounds like zůstane!

1 komentář: